Klantgericht communiceren voor Technici

In deze training ligt de focus op de ontwikkeling van de commerciële vaardigheden van werkplaatsmedewerkers. Denken en handelen vanuit de wensen van de klant met de aandacht op servicegerichtheid. en het realiseren van bij- en meer verkoop bij de aanname van reparaties.

 

Onderwerpen:

  • Bewustwording van persoonlijke houding en servicegerichte instelling
  • Communicatietechnieken en het communicatieproces
  • In gesprek komen en blijven met de klant
  • Omgaan met de klant van nu
  • Effectief telefoneren
  • Klachtbehandeling, elke klacht is een kans 
  • Realiseren van bij- en meer verkoop bij aanname van een reparatie

 

Duur van de training
2 dagen

 

Afronding

Na afloop van de training ontvangt u een bewijs van deelname. 

 

Prijs
€ 470,- excl. BTW per persoon

 

Data Overzicht Trainingen 2018

 

 

Aanmelden Training 1

Tweewieler Academy | Tel: 030-608 79 31 | info@tweewieleracademy.nl | DisclaimerTwitter iconFacebook icon