Klantgericht communiceren Tweewielers

De klant van nu wordt steeds kritischer. In deze training wordt u bewust van uw persoonlijke houding en leert omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant met de aandacht op servicegerichtheid.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met onze trainingsspecialisten of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

De klant van nu wordt steeds kritischer. In deze 2-daagse training wordt u zich bewust van uw persoonlijke houding en leert u omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant, met de aandacht op servicegerichtheid.

OMSCHRIJVING TRAINING

  • Bewustwording van persoonlijke houding en servicegerichte instelling
  • Communicatietechnieken en het communicatieproces
  • In gesprek komen en blijven met de klant
  • Omgaan met de klant van nu
  • Effectief telefoneren
  • Klachtbehandeling, elke klacht is een kans 
  • Realiseren van bij- en meer verkoop bij aanname van een reparatie

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kenmerken

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.