RPT Klantgericht communiceren Tweewielers dag 2

De klant van nu wordt steeds kritischer. In deze training wordt u bewust van uw persoonlijke houding en leert omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant met de aandacht op servicegerichtheid.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.TrainingPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Maya, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen. Eventuele OOMT-bijdrage is nog niet verrekend.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

De klant van nu wordt steeds kritischer. In deze training wordt u bewust van uw persoonlijke houding en leert u omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant, met de aandacht op servicegerichtheid.

OMSCHRIJVING TRAINING

  • Bewustwording van persoonlijke houding en servicegerichte instelling
  • Communicatietechnieken en het communicatieproces
  • In gesprek komen en blijven met de klant
  • Omgaan met de klant van nu
  • Effectief telefoneren
  • Klachtbehandeling, elke klacht is een kans 
  • Realiseren van bij- en meer verkoop bij aanname van een reparatie

Gerelateerde trainingen:

RPT Klantgericht Communiceren Tweewielers dag 1

Leerlingen in tweewielerbedrijven ontwikkelen hun commerciële vaardigheden: leren denken en handelen vanuit wensen van klanten terwijl u servicegericht blijft. Bij het aannemen van reparaties leren ze bij- en méér te verkopen.