Werkplaatsrendement
In het tweewielerbedrijf neemt de werkplaats/serviceafdeling een belangrijke plaats in! Na deze training verhoogt u het rendement van uw bedrijf en creëert u betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij uw team.
Wanneer wil je beginnen?
Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.
* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.
Veel ondernemers (of bedrijfsleiders) in de branche zijn in de loop der jaren gegroeid van éénmanszaak naar een bedrijf met meerdere medewerkers. Hoe neemt u medewerkers mee in de koers van het bedrijf? En hoe kunt u het beste leidinggeven aan uw medewerkers? Deze training geeft handvatten om bijvoorbeeld gesprekscyclussen op te bouwen over de ontwikkeling van uw team en medewerkers om zo het maximale uit uw personeel te halen. Het resultaat: gemotiveerde, enthousiaste en betrokken personeel.
Onder andere door de seizoensinvloeden is ook het team continue in beweging. Vaak is het ieder jaar een komen en gaan van personeel. Hoe zorgt u dat u het juiste team samenstelt? Ook dat komt aan bod tijdens deze praktijkgerichte 2-daagse training.
Voor deze training komt u twee dagen naar één van onze locaties. De praktijkgerichte training is direct toepasbaar in de praktijk.
Dag 1 staat in het teken van ‘people management’. We gaan in op het aansturen van het individu en behandelen de volgende onderwerpen:
Op dag twee behandelen we de aansturing van het team. Hoe is uw rol als teamleider en wat komt daarbij kijken? We behandelen de volgende onderwerpen:
Tijdens deze training krijgt u handvatten om succesvol te ondernemen in een veranderende markt.
Deze training is leerzaam voor ondernemers, filiaalmanagers, bedrijfsleiders en werkplaatschefs binnen het tweewielerbedrijf. Ook is deze training geschikt voor werknemers die door willen groeien naar een leidinggevende functie.
Goed werkgeverschap staat tijdens deze training centraal. Wilt u een commerciële training volgen over het verhogen van uw rendement? Bekijk dan de trainingen Werkplaatsrendement of Verkopen: van product- naar klantgericht.
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | {{product.StapType.Description}} | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | ||||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataHeb je al een account? Log rechtsboven in om een voorinschrijving te registreren.
{{ productName }}
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen
In het tweewielerbedrijf neemt de werkplaats/serviceafdeling een belangrijke plaats in! Na deze training verhoogt u het rendement van uw bedrijf en creëert u betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij uw team.
Omgaan met klanten in het tweewielerbedrijf nieuwe stijl. Van Klant naar fan! Leer praktische vaardigheden passend bij de veranderende consument.