Klantgericht communiceren

Ontwikkel commerciële vaardigheden en leer te denken en handelen vanuit de wensen van klanten terwijl u servicegericht blijft. Lees snel verder!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Waarom de training klantgericht communiceren?

Klanten worden steeds kritischer en komen goed voorbereid naar de winkel. De keuze voor een bepaald product of fiets is vaak van tevoren al gemaakt met behulp van zoekmachines op internet.

Tijdens deze 2-daagse training wordt u bewust van uw persoonlijke houding en leert u omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant, met aandacht voor de beste service. Een goede service geeft uw bedrijf onderscheidend vermogen en is van grote toegevoegde waarde. Wanneer u inspeelt op de behoefte van de klant kunt u meer voor hem/haar betekenen.

U leert te kijken naar wat een klant daadwerkelijk nodig heeft en leert daarop inspelen. Het resultaat: een blije klant!

Hoe is de training opgebouwd?

De praktijkgerichte training is direct toepasbaar. Wilt u ook van toegevoegde waarde zijn voor uw klanten? Dan is deze training een absolute must.

We starten de dag met het behandelen van verschillende gesprekstechnieken. Bijvoorbeeld het stellen van open vragen om achter de behoefte van de klant te komen. Dat brengt u vrij snel bij de klantanalyse, die we vervolgens stap voor stap gaan behandelen. Tot slot gaan we in op verwachtingsmanagement, waarbij u leert om de kloof te dichten tussen wat een klant verwacht en wat u kunt leveren. Hoe kleiner de kloof, hoe meer tevreden de klant.

Wat leer ik tijdens de training?

Tijdens de training komen de volgende punten aan bod:

  • Waarom is klantgericht communiceren belangrijk? Wat levert het op?
  • Wat is de behoefte van de klant? Wat vinden consumenten tegenwoordig belangrijk?
  • Het gesprek met de klant. Hoe blijft u klant- en servicegericht?
  • Hoe kunt u verwachtingen van de klant managen?
  • Hoe zorgt u voor meer rendement in de werkplaats? Leer meer over het toepassen van upsell technieken
  • Hoe gaat u om met klachten?

Voor wie is de training geschikt?

De training klantgericht communiceren is geschikt voor technische mensen in het bedrijf die in contact komen met klanten. Ook is de training geschikt voor startende verkopers met weinig ervaring.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.